Potrebujem vlastnú webstránku?

Fakty

Vedeli ste, že:

  • 71 percent Slovenskej populácie používa internet (prieskum spoločnosti Gemius),

  • Celkovo je na Slovensku 3,3 milióna internetových používateľov,

  • V priemere strávime online 8 hodín a 36 minút mesačne,

  • V našom regióne dominuje Česká republika, kde internet používa 96 percent ľudí vo veku 18 až 69 rokov.[1]

  • Slováci používajú smartfóny v priemere 3 hodiny a 5 minút denne![2]

Fakty v praxi

Predstavte si, že máte obchod. V meste postavili obrovské nákupné centrum do ktorého pravidelne chodí 71% obyvateľov mesta a priemerne v ňom strávi 8,5 hodiny. Chceli by ste mať obchod, prevádzku, alebo hoci len predajný pultík v tomto centre? 

Koľko by ste zaň boli ochotní zaplatiť? 

Ak má mesto 5,5 milióna obyvateľov (Slovensko) a pravidelne na viac ako 8 hodín príde do vášho obchodného domu len 3,8 milióna z nich, ak by do vášho obchodu prišlo len 1% z nich stále je to 38 tisíc ľudí. Ak by si z nich len 1% niečo kúpilo, stále je to 380 ľudí. Ak by priemerná hodnota nákupu (tovaru alebo služby) bola len 10€, máte 3800€ obrat. 

Slovenský internet je takýto obchodný dom. Ešte stále sa pýtate, prečo by ste mali mať v tomto obchodnom dome svoj priestor (web)? 

Skúsim vám dať ďalších 8 dôvodov, prečo neváhať s vytvorením webu, bez ohľadu na to, či predávate tovar alebo ponúkate služby. 

Dnes sa bez kvalitného webu nezaobíde žiadna spoločnosť, živnostník, súkromný lekár, právnik, neziskovka. Nemať web je ako keby ste si postavili prevádzku na kraji mesta bez parkoviska a príjazdovej cesty. Kto vás pozná si k vám stále nejakým spôsobom cestu nájde, ale nie každého dokáže okruh jeho známych uživiť. Ak by ste boli v tom veľkom obchoďáku, je to úplne o inom.

 

8 dôvodov prečo potrebujete vlastnú webstránku

 

1. Buduje kredibilitu

– ak niekto má web, myslí to s tým čo robí vážne (samozrejme, ak web vyzerá k svetu). Prvá vec, ktorú robím ja (a asi aj mnoho iných ľudí) – keď mi niekto ponúka nejaký tovar alebo služby – je, že zisťujem či má daný človek / firma / služba web, resp. akúkoľvek digitálnu stopu, odkiaľ sa o ňom dozviem niečo viac (či už od bývalých klientov, referencií, alebo aspoň zistím, akým spôsobom sa daná služba / človek / firma prezentuje online a aký to vo mne zanechá dojem.

Je to asi rovnaké, ako keby ste riešili murárov na váš dom:

– a príde robotník s pivom a cigou v ruke, otrhaných montérkach, troška podgurážený a povie – za týždeň a tri stovky vám to tu s kamošmi postavíme.

– alebo príde chlapík na šestkovom BMV v obleku a povie – za týždeň a 2tisícky vám to moja firma postaví….

– alebo príde chlapík s minivanom a partiou chlapov, ktorých práve vezie z inej stavby a povie – za 1000ku a týždeň vám to postavíme…. 

Všetko z toho vo vás zanechá nejaký dojem. Daná firma si u vás buď vytvorí nejaký pocit dôvery, alebo nie. A to je v konečnom dôsledku rozhodujúci faktor.

 

2. Šetrí peniaze

– ako môže web, ktorý stojí peniaze šetriť peniaze? Jednoduchá matematika. Web obsahuje informácie o vašej firme, produktoch, službách, ktoré – ak by ich chcel klient zistiť ináč – musí vám volať a pýtať sa. A pýtať sa. A pýtať sa…Koľko stojí hodina vášho času? Ak je to 2,98€ /minimálna mzda 2019 – a vy by ste denne odpovedali (mali zamestnaného človeka) len na tri telefónáty, ktoré trvajú priemerne 20 minút (od klientov, ktorí chcú zistiť informácie) je to 2,98€ deň. Na mesiac je to cca 60€. Na rok je to 720€. A to už sa hýbeme skoro v cenách za vytvorenie jednoduchého webu a jeho aktualizáciu. Váš web však informáciu vždy povie tak ako chcete, a ak je urobený správne, vždy zanechá dobrý dojem. 😃 (na rozdiel od zle zaplateného zamestnanca, či šéfa, ktorý rieši okrem klientov ešte ďalších 100 vecí).

 

3. Aktuálnosť a informovanosť zákazníkov

V porovnaní s katalógmi, brožúrkami a inými tlačovinami – aktualizácia cenníka či doplnenie informácie na web je podstatne jednoduchšie ako do stovky už vami vytlačených katalógov. Nehovoriac o multimediálnom obsahu, interaktivite a možnosti hneď sa opýtať otázku / dostať na ňu odpoveď či už na webe alebo sociálnych médiách.

 

4. Dostupnosť

 24/7/365 – weby nezvyknú vypadávať na rozdiel od mobilného signálu, vybitej baterky či inej aktivity jeho užívateľa. Zákazník sa teda dostane k potrebným informáciám hneď, bez čakania. Zároveň…

 

5. Dostupnosť #2

ak máte kamenný obchod / prevádzku a niekto ide okolo, možno ho zaujmete a vstúpi. Ak máte web, tých ľudí okolo ide podstatne viac (Písal som o tom trocha vyššie).

 

6. Výkladná skriňa – DOJEM

Váš web je vašou výkladnou skriňou. Každý podnikateľ, každá spoločnosť, každý, kto ponúka nejaké služby potrebuje výklad. Potrebuje ukázať ľuďom, čo robí, ako dobre to robí a prečo by mali využiť práve jeho produkt / služby. Web je na to ideálne miesto.

 

7. Starostlivosť o zákazníkov

         Na webe sa viete o svojich zákazníkov postarať lepšie. Viete im dať rady a tipy (blog), predstaviť nové produkty, dať užitočné návody, budovať svoje profesionálne meno a zároveň ponúkať zákazníkom či klientom pridanú hodnotu a budovať vzťah! Vzťah – dobrý vzťah, ktorý buduje dôveru – to je to najdôležitejšie.

 

8. Váš web, váš online domov, váš priestor, ktorý máte pod kontrolou

Na rozdiel od sociálnych médií – na vašom webe máte pod kontrolou úpne všetko. Čím lepší a profesionálnejší web, tým väčšia dôvera súčasných aj budúcich klientov. Čím viac klientov, tým viac lepších klientov a tým lepšie sa môže rozvíjať aj vaše podnikanie, alebo služba.

 

Uvažujete o vlastnom webe?

Radi vám s nim pomôžeme. Napíšte nám, zavolajte, nechajte odkaz na messengeri, whatsappe alebo skype. Alebo rovno vyplňte online formulár a my vám radi vypracujeme nezáväznú cenovú ponuku.

Kontaktujte nás

Dajte nám o svojom projekte čo najviac informácií a my vám napíšeme späť aj s konkrétnou nezáväznou ponukou.

10 + 5 =

  • Facebook
  • Buffer
  • Evernote
  • Gmail
  • LinkedIn

+421 902 058 464

info@medesign.sk

 

 

Kontaktujte nás! Prevedieme vaše predstavy do novej online reality.

Bola by škoda, ak by vám uniklo niečo dôležité, však?

Prihláste sa na odber noviniek z našej stránky. Neposielame veľa ani často, ale keď už niečo príde, nech to stojí za to.

Skvelé, prihlásili ste sa! Už to len potvrdiť v emaile, ktorý dostanete.

Share This

Share This

Share this post with your friends!